Zima!? Léto!? Léto!!!

Ahoj,

tento článek bude o mém 19. týdnu v Austrálii. Je to zároveň první týden dvou měsíčních prázdnin. V Česku všichni už vytáhli zimní bundy a šály, rodiče mi posílají fotky sněhu, za to tady v Roma se teploty začínají přibližovat 40°C. Zatím jsme měli nejvíc asi 35°C, ale i tak velká změna. Rozhodně mi to nepřipadá jako předvánoční čas ale vánoční nálada i tak nechybí. Tak ale teď už k tomu, co jsem dělala.

V sobotu jsem musela vstávat velmi brzy, jelikož jsme jeli na farmu. Moje rodina má za městem pronajaté pozemky, na kterých mají krávy. Odjížděli jsme asi v šest. Jeli jsme já, host ségra Ellie a host taťka. Naháněli jsme krávy a pak se dvě telata kastrovala. Pomáhala jsem s otevíráním bran a přeháněním krav. Bylo to super, to bylo přesně to, co jsem si přála dělat. Taková je Austrálie a já to zbožňuju <3. Domů jsme se dostali před obědem. Večer jsme s Ellie šly na taneční vystoupení do kulturního centra. Bylo to úžasný. Sice tancovat neumím, ale umím to ocenit.

Neděle byla ve znamení odpočinku. Odpočívala jsem, sledovala filmy a četla si.

V pondělí odstartovaly moje dvou měsíční prázdniny. Četla jsem knížky a pracovala na čtenářském deníků.

Úterý a středa byly hodně podobný jako pondělí. Čtení, sledování filmů a seriálů. A dokonce jsem si uklidila v pokoji, ne že by tam předtím byl nepořádek :-D.

Čtvrtek nastala změna, když jsem odpoledne začala balit na víkendový výlet. Ale to bylo asi tak všechno.

V pátek jsem šla s Annou do města. Šly jsme se kouknout po vánočních dárcích a pak jsme šly na oběd do jedné z místních restaurací, které jsme ještě nevyzkoušely. Jídlo i pití bylo fajn, trochu dražší ale nebylo to špatný. Loreen nás vyzvedla z města a vzala nás domů. Okolo páté jsme vyrazily na cestu. Já, Anna, Katie (moje další host ségra, která byla na rok ve Francii) jsme jely na December Camp (orientační meeting) a host mamka Sue jela na vánoční nákupy. Jely jsme do Toowoomby. Do města vzdáleného necelých 5 hodin cesty autem. Dobře, jsou to čtyři hodiny, ale my se stavily na večeři v Dalby. Do Toowoomby jsme se dostaly okolo desáté večer. Ubytovaly jsme se na motelu a šly do hajan.

Takže to byl můj první prázdninový týden. Docela odpočinkový. Moc si to tady užívám a prázdniny prostě vždy udělají všechno lepší.

Z Austrálie,

Míša ❤

Leave a comment